Tuesday, May 13, 2008

Usah Cemburu Dengan KJ


Assalamualaikum saya nak maklumkan kepada kawan-kawan yang di luar sana. Kenapa dan mengapa kami di Rembau memilih KHAIRY JAMALUDDIN atau lebih dikenali sebagai KJ. Kami memilih KJ bukan kerana dia menantu Pak Lah sebaliknya dia adalah seorang ketua yang faham dan tahu mentadbir PEMUDA UMNO BAHAGIAN REMBAU.

Ramai yang beranggapan beliau membolot segala harta kerana ingin menjadi jutawan. Sungguh cetek pemikiran mereka ini. Bro, saya ingin jelaskan di sini, kalau KJ hendak menjadi jutawan dia tidak perlu bersusah payah untuk jadi Ahli Parlimen Rembau, Ketua Pemuda Bahagian dan juga Naib Ketua Pemuda Umno Malaysia.

Duduk diam-diam menjadi menantu Perdana Menteri pun sudah boleh jadi kaya. KJ tidak seperti beberapa orang yang berkenaan yang gila akan kuasa. Sebelum ini kita tahu ramai anak menantu PM yang sebelumnya yang sudah menjadi jutawan hasil daripada bapa mereka sebagai PM. Kita tidak hebohpun, tetapi kenapa KJ macam-macam cerita pula yang keluar.

Kenapa cemburu, dengki dan iri hati. Sekarang apa yang saya dapat lihat, sesiapa yang cuba berlawan dengan KJ pasti ‘glamour’ sebabnya KJ sudah terkenal satu Malaya. Semua orang kenal siapa KJ. Oleh sebab itu mamat-mamat yang mahu lawan KJ pun turut ‘glamour’ tapi cuma tumpang ‘glamour’ orang sajalah, maklumlah meraka ini hendakkan publisiti murahan.

Kalau nak ‘glamour’ jadi artis masuk Akedemi Fantasia lah, tak payah masuk politik. Contoh di Rembau, mamat-mamat yang tak suka pada KJ keluarkan gambar mereka dalam suratkhabar mengamuk kononnya nak singkir KJ. Nak ‘glamour’.

Cuba tengok balik berapa kerat sahaja. Makhluk ini saya sifatkan makhluk kerajaan langit. Kerana apa saja dan semua tindakan serta keputusan yang dilakukan oleh pemimpim UMNO REMBAU, semuanya tidak betul.

Saya nak tanya, siapakah bos mereka? Orang AYAH PIN ke? Di Rembau ini orang lain semua salah dia saja yang betul. Siapa meraka ni? Malaikat ke? Ataupun wali? Orang macam ni, malaikat turun jadi ketua di Rembau pun mereka kata tak betul. Habis siapa yang betul.

Hallo bro! Kita jangan menghukum orang. Biarlah tuhan sahaja yang menghukum dan jangan nak jadi tuhan pula. Kalau tak suka pada KJ duduk diam-diam sudah. Ramai yang suka dia lagi. KJ masih ada ramai pengikut dan penyokong yang setia.

Bila KJ ada program di Paroi, ramai pemimpin UMNO dan juga penduduk di sekitar Paroi hadir atas keiklasan mereka sendiri untuk sama-sama meraikan AHLI PARLIMEN REMBAU.

Bukan macam PKR yang import orang luar suruh datang dengar ceramah tanpa pengetahuan mereka. Tak habis-habis dengan ceramah. Bilakah wakil rakyat pembangkang ini nak buat kerja-kerja untuk rakyat. Tapi berlainan dengan KJ yang turun padang bertanyakan masalah rakyat.

71 comments:

Anonymous said...

AFUNDI IJAM SILA DIAL 1000-200-6703

syler said...

IJAM...
gu sokong lu, apa lu citer kat kita org semua nya betul la........
PKR tu yang buta apa dia tahu? tahu nak tembak!!!
Macam ceramah dia org kat taman jasmin bulan lepas. Apa cikgu bab!?, cikgu batal kot nama dia kata macam2 kat KJ pada hari ceramah tu, semua citer dia pasal KJ nak ambil harta org melayu dan jual negara. Tapi dia org tak tahu apa DSAI dia tu bukan setakat negara dia jual, kau ngan cikgu bab pon dia boleh jual....

taricaklempong said...

masyarakat kini walaupun dah matang tetapi kadangkala tertipu jugak.. kerativiti sang penipu seringkali membuatkan ramai yang akan tertipu.. tapi aku rasa macam tak sanggup membiarkan mereka ini terus ditipu.. kesian.. untuk mereka aku sarankan celikkan mata seluasnya dan selidik dulu sebelum mempercayai bulat-bulat segala yang keluar da mulut cikgu of the year nih.. cikgu yang paling popular aku rase kt malaysia sekarang nih die ler.. tapi malang sungguh.. penipu besar.. aku tau la.. sebab aku ikut die.. kalau nak tau lagi siri-siri penipuan die dan rakan-rakan seperjuangan die boleh la tanye kat aku.. aku turun bukan atas tiket apa-apa.. bukan atas bayaran beribu-ribu ringgit.. bukan atas kepinginkan kuasa.. juga bukan kerana dahagakan populariti.. aku turun atas nama AKU RAKYAT BIASA.. aku melihat dengan mata yang dipunyai oleh AKU RAKYAT BIASA.. dan aku juga menilai dan menaakul segalanya menggunakan akal dan fikiran dari Allah yang dikurniakan kepada AKU RAKYAT BIASA.. dan sememangnya aku dilahirkan dan akan terus membesar sebagai RAKYAT BIASA..

Anonymous said...

wa caya lu ijam teruskan usaha murni kita sama menyokong KJ dia satu2 anak rembau yang berkebolehan untuk kita perjuangkan demi agama bangsa dan negara.

Anonymous said...

kj bagus..
bagus dalam bawak isu mat rempit..
sekarang mano ado mat rempit laie kek malaysia ni. kalau ado pun semua dah jadi baik kan..

kj bagus..
bagus dalam berdemonstrasi.. itu kan budaya melayu.. kalau marah meh kito berdemonstrasi.. baru orang tahu melayu ni kuek..

kj bagus..
bagus dalam mencari kekayaan.. patrick badawi, kamaludin dan semua kroni pasti akan kaya.. lepas kaya baru boleh enjoy dengan kroni..

kj bagus..
bagus dalam memecahkan umat melayu.. kan ke perpecahan ini membawa keuntungan..

kj bagus dalam segalaya.. tahniah kj kerana ramai pengikut2 setia.. semoga selepas ini akan banyak lagi yang anda lakukan demi untuk orang melayu...

-harimau jantan

Anonymous said...

kau baru tau KJ bagus ke ? orang dah lama tau dia bagus la.. Orang macam kau ni sebenarnya dengki tengok orang lain bagus.. Jangan2 kau ni jenis yang suka dengar cakap orang tak ? Mula memuji la, lepas tu kau kutuk pulak dia.. senang cakap macam nilah kau dan kawan2 yang sekutu dengan kau ni, elok jadi umpan BUAYA je.. Hahaa.. HIDUPKJHIDUPKJHIDUPKJHIDUPKJ.. Lupa plak nak cakap kaulah harimau jantan yang tak BERTOLOR...

nagaparoi said...

Pedulikan KERA-KERA sumbang ni.DIA MEMANG tak tahu KJ memang sangat bagus yang tak bagus KERA-KERA tu je.mula2 jadi kera sekarang nak jadi harimau pulak macam kita orang takut.peeeeela

Anonymous said...

tak menureh botolah kau orang ni...biar buto mato tapi jangan buto hati.....
brader taricaklempong....botolkanlah tari anda tu....pandang la dgn mata hati kerana pandangan mata sering kali ditipu....
brader jasmin....KJ sorang yo ko yg buleh memperjuangkan agamo kek rombau ni....buto ko kau??irmnfw

Anonymous said...

just me.den dan ramai lagi akan merjuangkankan KJ kalau kau tak suko duduk diam2.kalau mata hati kau dah jadi hitam semuanya kau pandang hitam.semuanya kau nampak tak betul.bagi den anak rembau ini kita mesti ketengahkan.kerana beliau pemimpim dimasa depan.dan kita nak satu hari nanti kita nak PM datangnya dari rembau.satu rembau akan suka.kalau kau nak jadi PM kau bertandinglah.jangan suko hamtam orang yo.....

pakitam67 said...

Moh kito nengok sapo yg kono...

Anonymous said...

harimau ni gimau yang kono cucuk hidung... lu piker la skit bro...
kalau bro azman ni nak habuan baik dio sokong dan jadi pembodek KJ tu... dah tontu ado tompek untuk dio
mcm along, bro jinggo tu... kok menontang KJ habuan apo yang bro azman dapek...apolah punyo bangang...

lu piker piker piker la gimau...

Anonymous said...

Assalamualaikum,Harimau Paroi, kalau kau ado kek mesyuarat agong pemuda bah. Rembau 2007 ado ko pilih 2 orang perwakilan ke KL pakai angkat tangan.Perwakilan mintak undi dibuek untuk menontukan cara pemilihan 2 orang tadi samo ado angkek tangan atau bertuleh.Tapi tak di layan.Keputusan di buek oleh pengerusi ialah dengan angkek tangan.Pengerusi ini macam kaulah dah ditindik hidung.Takut kalah macam tahun2 sobolomnyo.Maso ucapan penangguhan kj sanggup putskan hubungan persahabatan dengan geng2 ni.Memutuskan persahabatan sesamo Islam bukanlah sifat yang baik bagi seorang pemimpin yang selalu mengatakan ,dia memperjuangkan ugama, bangsa dan negara.Baru kena bangkang sikit dalam Pemuda UMNO Rembau dah melatah.Samolah macam harimau paroi,Suara jejaka lantang , along paroi, ijam paroi dan geng2nyo yang dah di tindek hidung. Kalau beginilah sikap kao orang pado PRU13 nanti tak mustahil PRU13 kao masih bertuankan Pembangkang.Antara sifat mulia seorang pemimpin ialah sanggup mendengar pendapat , pandangan,menerima teguran dan bangkangan dan tidak bersifat berdendam.Untuk renungan, seorang sahabatketika dilantik menjadi Khalifah pernah berkata, jika dia melakukan kesalahan, tegurlah dia dan jika tidak di pedulikan maka tegurlah beliau dengan pedang.

Anonymous said...

A'kum harimau Paroi...

Handallah tuan sang rimau, mengaum dah cantik tapi tak kono tompek eh! Kalau setakat nak komen pasal blog orang, baik tak yah. Bukan nak bertanding sapo punyo blok lawa atau terbaik pun. Tapi apo isu yang nak di utarakan.
Den raso la kau ni dah dapek habuan ni... Sobab tu meng ge lin tin bonar nak bodek KJ ni... Cerito orang yo lobih. Setahu den la... Azman n' sahabat tak pornah dapek apa pun melain cemuhan, cacian dan seangkatan dengannya.
Orang ramai dah bukak mato, kau yo buto laie ni... Tak colik-colik....

*azman group

Anonymous said...

wah tahnialahlu orang.baru ingat ugama bangsa.setahu denlah lembu yang kono tindik macam kau ghimau mana ada kono tindik.kalau nak bercerita tentang ugama cerita ugama betul2 jadi takblikh.KJ tak putuskan hubungan sesama islam.cuma dia tolak orang yang menikam dia dari belakang.kalau orang ni berada di zaman NABI kita apa kah hukumannya.pancung kepala.lagi satu menyokong seorang pemimpim adalah satu fardhu kifayah.kalau nak tegur KJ jangan masukkan dalam paper ini perbuatan orangtak sekolah.sapa yang kena bangkang KJ KE AZMAN. dalam pemilihan G2 diaorang nak laluan mudah nak bersandar ngan KJ je langsung tak turun jumpa KP CWGN .lagi pasal undi ankek tangan salah ko.kalau kau kuek kau mesti monang. apa yang kau takut.ini menunjukan group azman ada kepintingan peribadi.sahlah kau risaukan bulan 9 sok tulih bonalah pasal tompek den dapek pembangkang gruop kau lah punya kojo kempem untuk pas.bantai kaula. budak paroi tak do kono tindik hidung yo apa salahko den pertahankan ketua den.macam kau pertahankan azman kalau macam tu kau pun sama azman dah tindik hidung kaulah.kita tak pernah melatah.kita pemuda rembau masih staedy.kau yang kena bangkang copek melatah.adakan macam2 cerita kita adatak masuk dalam peper cerita kau orang.takde kan.jadi kau tenguk sape betul.OK LAH REFORMASI UMNO DEN DAH JAWAB KOMEN KAU DEN SUKA KOMEN KAU NI.DEN SIFATKAN DIAORANG NAK CARI GLAMUR.

Anonymous said...

kuzama ku orang kalau dapek dia takkan bagitau.tapi kalau tak dapek melatah contoh den bagi 2004 sama 2005 dia orang sonyap yo bila tanya 'YES BOSS'.INI SUDAH MENJADI LUMRAH MANUSIA. kau orang bukak mato tapi tak dapat melihat.lagi baik boto.untunglah kau azman pun bagi habuan kek kau kau pun mengeliltin nampak eea....jangan cakap orang je.INI UNTUK KUZAMA KU CENGNGENG

Anonymous said...

'AIMAN TAK KISAH' Aiman ada kawan nama dia YB KHAIRY dia nak jadi ketua pemuda malaysia. aiman tak kisah.aiman sokong aje.aiman rasa YB KHAIRY paling-paling layak.AIMAN TAK KISAH...TAPI MESTI RAMAI YANG TAK SUKA KAT AIMAN..AIMAN..TAK KISAH..aiman dengar ada 2orang nak bertanding.Itu bukan kawan AIMAN TAU.AIMAN SOKONG SANGAT2 YB KHAIRY.JANGAN MARAH YE......

Anonymous said...

jangan la menulis kalau tak kisah... hahahahah aiman tak kisah...

teori menjahanamkan

Anwar = KJ

Anwar nak jual malaysia...
jadi KJ....

Anwar dulu dalam abim kuat berdemonstrasi..
jadi KJ.....

Anwar kurang ajar lawan Ghafar Baba..
jadi KJ....

Anwar salah guna kuasa dan rasuah....
jadi KJ...

banyak lagi...

haahhahahah aiman tak kisah....

-harimau betina (sobab tok paroi dah potong tolo den)hahahahhahah

Anonymous said...

sapo2 yg hendak kutu ko, hendak kato apo kek KJ, behenti jd org....
lebih baik jd KERA....

Anonymous said...

kou tau apo KUZAMA....kou x tau apo2 jgn bnyk cakap!!!......
den prnh ikut AZMAN N' SAHABAT,dia org wat undi x PENCAYA sbb tak dapet project dr TOK MAT ng KJ.....
ini bukan nyo berjuang utk bangsa melayu, tp berjuang utk perut sendiri. kou pon mcm tu ko itu psl ko sokong AZMAN......
berhenti la wet keje mcm tu??...
baik usaha sendiri la.....
den kenal seorg-seorg org2 AZMAN tu............

''Atas pagar group'' :P

Anonymous said...

harimau betina jangan tiru aiman aiman tak kisah.sapa yang nak jual negara.KJ ada cakap kek kau ke yang dia nak jual negara .kau bolilah negara ni plak banyak ringgit kau.elok juga tuhan mencipta kau menjadi harimau betina dan kau akan menjadi santapan harimau paroi.tak peklah kau nak ginttel tolo..ha...ha..ha...

paneh said...

maklumat mengatakan jawatan ketua pemuda rembau akan dikosongkan oleh kj dan beri laluan pada zul paroi (yg tak lulus UIA tu) kerana nak bertanding timbalan ketua bahagian serta berganding dengan dato rais yg akan mencabar mb. sapo laie nk ganti awaludin? sahih atau tidak org paroi bole sahkan? tq.

Anonymous said...

ITU tidak be..tuull..jangan dengar suara suara sumbang.zol ni ontahlah time buek kojo untuk UMNO dio hilang.lopeh tu nak bertanding.azman fazami pun nak jadi.apa nak buek suka hati dialah.bantailah anak cina makan pengat sendiri mau ingat.rais ni bikin rusaklah.maklumat yang kau dapat semuanya tak betul.ustz zol nak bertanding tu betul.orang paroi tolak zol bulat2. OK PANEH DEN SAH BENDE NI TAK BETUL.....

Anonymous said...

eh.. menulis lagi aiman tak kisah.. hahahahhaa

tak kisah lah aiman tak kisah..
kok dek kau la....

kalau aiman tak kisah malaysia ni akan terjual tak polah... sebab aiman pun tak kisah kan.

teori menjahanamkan 2

kj=kera

kera kalau kena belacan akan terloncat-loncat
jadi kj...

kera kalau dapat bunga akan hancurkan
jadi kj...

kera kalau tengok cermin akan marah.
jadi kj..

kera suka bermegah-megah
jadi kj...

kera suka tunjuk pandai padohal tak sedar diri dio tu kera
jadi kj...

dan banyak perangai kera lagi
-harimau pondan (takut kek aiman tak kisah sebab eh dio terlobih jantan "tolong la you i masih teruna awww")

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ORANG YANG PALING BANGANG SEKALI ADALAH IJAM AND THE GENG SANGUP DI LACURKAN OLEH BRO JINGO UNTUK MEMPERTAHANKAN KJ,APOLAH KAU ORANG NI TAK SODA SODA SETAKAN DAPAT PROJEK CIPUT TUA APOLAH NILAI EH IJAM ALONG OIIIIIIIIIII,KAU NI LAH YANG SEBONARNYA DAH KONYANG BUDAK PAROI BUKAN BODOH CAM KAU CUCUK HIDUNG.PAS TU FITNAH AZMAN DAN GENG DAPAT PROJEK ,DEN CABAR KAU ORANG BUKTIKAN SEGERA PROJEK YANG DIO ORANG DAPAT TU KALAU TAK DAPAT BUKTIKAN SECEPAT MUNGKIN, SAHLAH KAU NI PONDANNNNNNNNNNNNN,PONDANNNNNNNNNNN
NASIHAT DEN JANGAN JADI BODOH SAMPAI TAK BOLEH DI AJAR,BOBAL NAMO EH TU TAU TAK..........
IKLAS DARI BUDAK PAROI....

Anonymous said...

labu labu apo kono kau labu orang yang jadi kayu berapa azman bagi kau. kau pun samalah.kau lai teruk main belakang plak jangan ikut azman and the gang esuk dia akan buek macam mana dia buek kat KJ.shapalih...oi..kau akan terkeno kek azman tak cayo sok kau tenguklah dia akan tingga kan kau.kau defend dia lobeh2 ni konapo kau isap dia ke.kau pun jangan jadi BANGANG,BODOH dan sama waktunya.

Anonymous said...

apo bona buruk na perangai kau ni macam MAWAS LAH orang utan pun ada monyet pun ada segala binatang dalam hutan sama perangai macam kau.hoi mana hutan kau keluar ha...sungguh aneh perangai kau..halo..ooo...kau manusia dua alam rupanya.patutlah kau dilacurkan oleh orang yang tak suka KJ.ee... haram...haram ... najis...najis...ado ko patut kau setor kunyit kau kek dia orang.

Anonymous said...

Salam ,
saya ingin membetulkan sedikit apa yang di perkatakan oleh pemuda paroi tentang pemilihan G 2.Pada mesyuarat AJK, kp rembau kj yang mencadangkan 2 nama g2,dan calun ini tidak meminta ianya di calunkan dan ianya diminitkan dlm mesyuarat dan semua nya setuju dengan cadangan kj.tetapi apa yang
menjadi persoalan cadangan kj tidak di persetujui oleh orng luar dan terjadilah satu konflik dimana ajk keliru dengan kj dan kempen yang dijalankan supaya 2 nama lain dari cadangan kj di calonkan.Tidak timbul soal calon yang mahu laluan mudah untuk g2 ,ini bukan kehendak calon supaya kj mencalunkan beliau ini adalah kehendak kj sendiri dan kalau saudara ingin kepastian temukan kj dan calon yg di cadangkan beliau tempoh hari, saya cabar saudara pemuda paroi.Kesimpulannya apa yang terjadi yang diputuskan oleh kj dlm mesyurat tidak dibuat dan terserlahlah akan kelemahan kj sebagai ketua.disuruhnya kita buat lain lepas tu dia dan geng yang bebal ni buat lain,adakah ini kita nak agungkan dan jadikan pemimpin,sikit punya hal pun tak boleh kawal tak ada pendirian.Dan apa yang menyedihkan saya sekarang ini semakin banyak fitnah yang dilemparkan kepada sahabat pemuda yang mempunyai pendirian ni,tak macam kau orang ni mengikut ada kepentingan.
Saya menyeru kepada semua ahli pemuda supaya hentikanlah fitnah memfitnah ni sesungguhnya dosanya adalah lebih besar dari berzina.Rapatkan barisan,singkirkan yang batil dan sokonglah ikhlas dan berpendirian jelas.
Fikirkanlah dan buktikanlah apakah sumbangan dan program yang telah berjaya dilaksanakan oleh kj kepada pemuda rembau selama ini.Yang jelas kita semakin berpecah,paroi jatuh ketangan pas,tiada program khas ekonomi pemuda keseluruhannya,tusyen mas pun dah tutup,harga barang keperluan bertambah naik saban hari,fitnah berluluasa dan anak bangsa kita semakin terhimpit dalam segala espek.

IKLAS DARI HATI MELAYU SEJATI.
DATARAN SENAWANG

Anonymous said...

IJAM N ALONG KAU NI BUAT MALU BUDAK PAROI JO.KITO ORANG TAU KAU DI GUNAKAN OLEH JINGGO UNTUK BLOK NI.KITO ORG TAU IJAM MANA TAU PAKAI KOMPUTER CAKAP PUN KELANGKABUT NI KAN NAK TULIS BLOK.
JINGGO GONTIANLAH MENAJO BLOK SAMPAH NI,BETAMBAH MELUATLAH BUDAK PAROI KEK MAMAT DUO EKOR NI MACAM PELACUR.JANGANLAH MENYAMAR BANYAK NAMO JINGGO ORANG TAU

my-fikirr menulis said...

Kepada semua ahli Pemuda Umno,

Saranan komen daripada Melayu Sejati Dataran Senawang agar kita hindarkan budaya fitnah memfitnah ini, perlulah diberi perhatian.

Saranannya benar. Kita tidak boleh berterusan begini. Ia tidak memberi apa-apa manafaat langsung kepada perjuangan bangsa Melayu. Malahan, kita akan berpecah dengan lebih teruk. Kesannya, sudah tentu dirasai oleh generasi akan datang.

Dengan ikhlas, saya merayu kepada semua, janganlah kita kata mengata sesama kita. Kita semua seAgama. Kita semua sebangsa.

Setiap kita bebas memegang ideologi politik masing-masing. Setiap kita juga bebas untuk menyokong mana-mana pilihan kita. Itu hak setiap individu.

Tetapi di penghujungnya, setiap kita mesti sentiasa sedar bahawa kita adalah BERSAUDARA. Tak kira di dunia mahupun di akhirat.

Salam saya kepada semua.

Anonymous said...

korang suno nampak tak apo yang KJ dah BUEK.... momocah bolahkan melayu seluruh malaysia, kek rembau, kek paroi, kek gadong... yang polik ado lagi umat yang pecayo kek KJ ni... dah torang dah, den ni banyak pusing satu malaysia... bilo sobut jo namo KJ kek memano... segalo macam maki hamun untuk KJ bukan berbakul2 lg dah bertan2.. tak yo ko sodar laei....

bukak la mata bukak la minda...

ucop

Anonymous said...

Sapo bro jinggo tu... mcm pernah ku dengar ya... tapi dimana ya...

Harimau Paroi said...

anonymous said... IJAM N ALONG KAU NI BUAT MALU BUDAK PAROI JO.KITO ORANG TAU KAU DI GUNAKAN OLEH JINGGO UNTUK BLOK NI.KITO ORG TAU IJAM MANA TAU PAKAI KOMPUTER CAKAP PUN KELANGKABUT NI KAN NAK TULIS BLOK.
-------------------------------------
Jgn nak hina orang mat... org ke bulan kau kesawah yo lain. Air yang tenang jgn sangka tiada buaya. Sapa yg kelam kabut skrg Ijam n Along ko... korang yg kelam kabut. Eden nasihatkan kau jgn irihati.. klu x puas hati poi belajar timbo ilmu byk2... paham... YG JD BODOH BUAT APEEEEE.

Anonymous said...

Kojap nak jadi rimau kojap nak jadi buayo,apolah kau orang ni tapi rimau ko boyo ko samo jolah ,kojo kau orang ngap orang dan projek, suailah tu.Jawapan kepada mamat yang tanyo sapo jinggo.
Jinggo adalah penulis upahan kj pasal kj tak tau menulis samolah ngan rimau ni hahahahaha.
Satu g budak rimau ni layak eh angat air mineral dan anta surat jo.

Anonymous said...

sapo yang malukan budak paroi kau ko ijam kau yang malukan diri kau sendiri kalau kau nak terjun lombong kau terjunlah dengan sikitul kau semua.ijam tak menunjuk akan kebolehan yang dia ada .jangan terlalu bermegah .KAU NI LAMBEK SIANGLAH.KAUORANG yang malukan kan budak paroi.budak paroi yang tulin dia takan meraik simpati yang macam kau buek.hibo ati den bilo den baco komen kau.orang tang cuba menangih simpati kek budak paroi.dah rasa bersalah ke orang yang rasa bersalah perangai dia memang macam ini suka buat huru hara.

Anonymous said...

rakan harimau sekelian sya adalah penyokong pemuda paroi tetapi sejak wujudnya blog ni sya rasa fokus sdr nampak nya lebih mengagungkan dan menjadi pengawal kepada kp kj dan tidak kepada perjuangan pemuda paroi keseluruhannya.kami pemuda paroi sebenarnya sudah keliru apa sebenarnya perjuangan sdr harimau berempat.jika untuk memperjuangakan pemuda du paroi kami sokong tetapi tiada pun perancangan atau visi dan misi sdr kepada pemuda dun paroi.apa yg jelas hanya mempertahankan kj semata.kami tk mengatakan salah mempertahankan kp tapi utarkanlah pandangan yang bernas untuk kemajuan pemuda dun paroi keseluruhanya.Jika anda berhajat untuk menjadi wakil kpd pemuda dun paroi buktikan kemampuan anda berhujah dan merancang program untuk pemuda paroi terutamanya agenda ekonomi,politik yg makin malap di paroi,bagaimana untuk menyatukan kembali perpecahan pemuda paroi dan memantapkan parti.setakat nak membodek sesiap shj sama ada kj,azman,zul dan lain lain g ,hentikanlah kami semua ni nak sesuatu yang praktikal dan membela seluruh pemuda dun paroi.kami dah muak ijam,along,zul pos dimomok momokan.kami lihat sdr rimau,azman,ust zul,kj sama je tak ada plan untk pemuda.blog ni lagi merosakan anda semua pikirkanlah sahabat ku jangan sampai kami pun menyampah ngan sahabat semua.
kami syg umno,kami syg sahabat semua jgn terikut ikut lagak org munasabah diri kita adakah tindakan kita ini orang suka atau benci.
wassalam

Anonymous said...

Apa yang ijam kata ada benarnya.Kita mesti memberi sokongan kpd YB Khairy dalam usaha YB untuk menyatukan dan mendaulatkan bangsa Melayu.Hanya YB Khairy yang saya nampak mampu untuk diketengahkan sbg Pemimpin pelapis yang bakal memimpin Negara kearah negara maju di era 2020.Nak harapkan pemimpin PKR jauh pangang dari api.Yang dia tahu Reformasi Jalanan yang boleh menjahanam ekonomi negara.Harapan saya semoga semua ahli PKR kembali ke Pangkuan UMNO hanya UMNO yang boleh memartabatkan Bangsa Melayu.Buat Cikgu Bad dah kalah buat dah kalah jgn nak bagi banyak alasan sememangnya penduduk Rembau tak nak kau.Sebab kau tak berduit macam mana nak bela Penduduk Rembau.Nak Bela bangsa bukan saja dengan air liur tapi dengan Pengalaman,kelulusan ,didikan agama dan harta semua tu ada pada YB Khairy.Cikgu Bad cuma ada air liur saja.Buat PAS di Paroi anda cuma diberi sepenggal saja untuk berada di Paroi.PRU 13 kita akan bertarung kembali dan saya pasti UMNO akan menguasai kembali Paroi.

Anonymous said...

kalau dia orang hantar surat dan ankek air kenapa kau jelous.kalau semua nak jadi bos habeh sapo nak buek keje tu.macam group kau orang semuanya nak jadi boss kononnya.taik babilah..lopeh ni den lantik kau ankek air dan antar surat yo kesian pulak den tenguk kau.nak keje rupanya.biarlah KJ jadi BOOS KEK REMBAU NI.dia yang layak.kau punya group tak layak do DICAWANGAN PUN AHLI PEMUDA TAK PAKAI.LAAI PULAK NAK MEMIMPIN PEMUDA REMBAU.HILANG AKAL APO KAU...................................................................Den nak tanyo ucop kucengngeng.kau yang cakap satu malaysia tak suka KJ.KAU DAH JALAN SATU MALAYSIA KE. JANGAN TIPULA BRO...

Anonymous said...

pada penyokong pemuda paroi terima kasih atas komen.saya nak tanya sapa cakap pemuda paroi pecah, malap dan macam2 lagi.saya kena mempertahankan KJ dulu sebab dia adalah KETUA PEMUDA BAHAGIAN REMBAU.bila buat program kau tak datang.bende ni sebenarnya tak perlu bagitahu bila baca banner yang pemuda pasang datanglah kat mana ada program.taktedayo den nak bontang kapet merah untuk kau datang doh....den tahu sapo kau cara kau buek komen pun dah dapet cam.bab visi dan misi,ekonomi.kalau nak copek mintak kek ALLAH.pasal KJ BUKAN TUHAN KJ BUKAN YANG MEMBERI REZEKI PADA KITA BERDOALAH SELALU mudah mudahan kita sama2 berjaya.mintak lah pado ALLAH.Selese kan pemuda bahagian rembau dulu.yang lain kita akan buat.sepatutnya pengerusi penyelaras punya keje.dia tidor. tak pelah biar dia tidor.kalau kau pilih yang tidor kita pemuda paroi akan tidur juga. jadi buatlah pilihan yang tepat.TERIMA KASIH BRO

Anonymous said...

NAK TANYA DATARAN SENAWANG ADA AJK PEMUDA BAHAGIAN KE. SETAU DEN TAK DO DIA ADA DALAM MEETING PEMUDA BAHAGIAN.DIA LEH TAHU PLAK PASAL G2.HALO...BAI...JANGAN RUSAKAN CAWANGAN ORANG LAIN.NAK CARI GLAMOURLA TU......SUKA KAU LA...

Anonymous said...

Perkara pertama yang dilakukan selepas menjadi Perdana Menteri ialah untuk membawa masuk ahli keluarganya secara tidak rasmi ke dalam pentadbiran Kerajaan. Beliau boleh menafikannya tetapi orang ramai tahu akan kegiatan Khairy Jamaluddin dan Kamaluddin Abdullah serta konco-konconya termasuk budak-budak Tingkat Empat. Mereka sering turut serta dalam mesyuarat rasmi Kerajaan dan apabila Perdana Menteri mengadakan perjumpaan.

16. Kemenangan Khairy Jamaluddin sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO menaikkan kebencian ramai. Jika veteran parti dengan rekod perkhidmatan yang lama yang menang tanpa bertanding tidak ada sesiapa yang akan membantah. Tetapi Khairy berada dalam UMNO kurang dari lima tahun dan tidak pun mempunyai rekod perkhidmatan cemerlang di dalam UMNO. Bagaimana dia boleh menang tanpa bertanding?

PETIKAN DARI http://www.chedet.com/2008/05/kegagalan-barisan-nasional.html

Anonymous said...

Artikel di atas membuktikan betapa bencinya rakyat pada KJ. Sedangkan pemimpin agung seperti ayahanda tun boleh memberi kenyataan seperti itu, bukan sahaja beliau, tengku razaleigh hamzah, rafidah aziz memberi kenyataan yang sama. Pada pendapat saya KJ tidak heran dengan jawatan Ketua Pemuda Rembau. Sbb itu tiada langsung contribution beliau kepada pemuda Rembau. Kenapa anda semua tidak nampak semua ini.. Kemungkinan anda ada kepentingan peribadi.. tapi ingatlah.. politik pembodek takkan kekal lama.. berpolitik lah demi bangsa, agama dan negara.!

Anonymous said...

anti bodek yang kau kemukankan nama tersebut sebenarya pembodek besar malaysia.kita berpolitik dari dulu sampai sekarang untuk agama bangsa dan negara.lain dulu lain sekarang.zaman tun orang yang menentang mahathir semuanya kena cantas.zaman paklah lain inilah di namakan ujian tuhan pada paklah seperti mana ujian yang diturunkan pada pemimpim yang terdahulu.satu contoh nabi kita bukanya dihina malah dibaling dengan batu tapi junjungan besar kita tetap bersabar..cuba kau tenguk paklah dia tak lari walaupun barisan banyak kalah dalam pilihan raya.itulah ujian yang diturunkan pada paklah.zaman mahathir orang pas mengelarkan dia firaun.bila firaun ALLAH akan perkenankan apa yang dia pohon segala kejahatan akan di makburkan oleh ALLAH kecuali satu permintaan dari firaun menghidupkan orang yang mati kerana mencabar tuhan iaitu ALLAH.HANCURLAH FIRAUN begitu juga mahathir zaman dia semua orang tunduk kat dia adilkah ini.saya akan beri nasihat pada kamu setiap perbuatan yang baik akan mendapat ujian dan dugaan dari allah.banyak hikmah disebalik kejadian.kau orang boleh cakap semua orang benci paklah dengan kj.tapi bagi saya terlalu awal ucapan kau untuk membenci pemimpin kita. kita lihat nanti.pemimpin yang macam KJ yang kita cari.orang kutuk fitnah dan macam macam lagi dia tetap bersabar kerana bersabar separuh pada iman.sekarang saya boleh sifatkan kita berada di zaman jahiliah tapi dalam keadaan yang berbeza.cuba renungkanlah bagi saya yang betul tetap betul yang salah tetap salah.bagi saya paklah akan tabah menghadapi ujian.

Anonymous said...

sependapat dengan majiparoi..dh nampak kenapa Pak Lah menumpukan kpd pertanian drp pembangunan raksasa seperti zaman tun..ini lh persedian beliau utk rakyat merujuk kpd surah Yusof..(maksud terjemahan yg menyuruh utk berjimat cermat sblm d landa kesusahan/kemarau)

Anonymous said...

dah la korang, paklah tidur yo kojo, minyak naik, beras naik, inflasi naik. Tak nak mengaku salah sendiri sbb kalah teruk pru12.. salahkan org lain. lepas tu balas dendam dengan pemimpin yang berjasa, buat rakyat makin menyampah!

Anonymous said...

kau tenguk apa dah jadi selangor perak kedah kelantan pulau pinang.apa yang turun den tanyo kau apa yang turun.halo kawan adake rakyat malaysia mati tak makan.kadang den hairan menang salah kalah pun salah.den tak paham lah kau ni jenis apa kau ni..jangan cerita bab jasalah sapa yang tak buat jasa kek malaysia ni semua orang buat jasa kau yo yang tak buek jasa.ngabihkan bores yo.kalau tak nak susah mati kagi baik...wahai anti paklah kau nak tau tak..DEN LAI MENYAMPAH KEK KAU..komen kau tak menjadi kudis langsung...

Anonymous said...

WAHAI EN IJAM...KAU SURUH LA JINGGO TU TUKAR GAMBAR KAU...TORUK GHOMAN EH...CAM GHOMAN ORG CARI BOSI BURUK JO...BUEK MALU LA..CAMNI KO KETUO PEMUDO...KALAU KETUO GHOMAN CAMNI ...ANAK2 BUAH APOKAN LAIE...PATUT LA ORG KATO...SUMO EH GHOMAN POCAH RUMAH...DAHLA GAMBAR KAU ATAS PULAK TUH..KLU BAWAH SEKALI TAK PERASAAN LAK ORG KANG...YO TAK YO PLAK KAN..GHOMAN SAMSENG MUSTILA KONO LOTAK KEK ATAS...BAJU PUN TAK GHOTI BUTANG...APO BERAK EH...TUKAR YO...

penyegatparoi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ASSALLAMUALAIKUM UST ZUL....SAYA MEWAKILI SEBAHAGIAN PEMUDA DUN PAROI INGIN TAHU APAKAH SUMBANGAN ATAU KHIDMAT SAUDARA SEMASA KEMPEN PILIHANRAYA UMUM KE 12 BERLANGSUNG TEMPOH HARI UNTUK CAWANGAN,BAHAGIAN,DAN JUGA DUN PAROI SECARA KESELURUHANYE?

Anonymous said...

Baca komen korang ni, sahlah korang ni EGO. tak belajar dari kesilapan. Kojo bergaduh ajo. Berkuburlah parti UMNO kalau generasi mudo mcm ni. Tulis pun ikut hati, emosional, membodek. Patutpun kan.. kojo angkat air mineral dan posmen.. jadi balaci KJ ke la yang boleh :) hehehe!

Anonymous said...

PENYENGAT PAROI,BUTANG BAJU IJAM TU JINGGO YG BUKA KAN PASAL DIO NAK LACURKAN DAK IJAM BANGANG TU
TAPI ORANG TAK SELERO LANGSUNG KEK DAH IJAM TU PASAL NAMPAK MACAM BABU JUAL ROTI JO...HIHIHI

Anonymous said...

ternyata anda semua telah menunjukan perjuangan peribadi.sampai butang baju pun nak jadikan isu.anda semuanya telah mengalami kemiskinan politik.kalau berpakaian lawa tapi tak tau buat keje 1 sen pun tak ada guna.saya tahu anda kehabisan idea.tak mengapa saya tau dari dulu sampai sekarang kojo kau nak burukkan orang.Allhamdulilah.sebab yang baik itu datang dari ALLAH yang buruk datang dari saya.bagi saya kalau anda baik terpulanglah.yang penting bagi saya saya masih ada ketua di peringkat pemuda bahagian rembau.apa yang saya nampak anda telah hilang arah mana nak tuju siapa ketua anda di bahagian anda.agak malang sesiapa saja yang menjadi ketua anda.anda akan akan buat usul undi tak percaya dan masukan dalam paper nyamuk singkir ketua.memang perangai anda memang macam ni. lepas ni siapa pula yang yang akan menjadi mangsa...wahai kawan2 di luar sana orang yang macam ni tak boleh dibiarkan.fikirkanlah

Anonymous said...

hahaha samaji bodoh sungguh kau ni,kat dalam ni macam macam org ada ,aku ni tak berpati aku org indon,kau tuduh aku buat undi tak percaya tak paham aku.samaji kau tembak rambang ya,samaji kamu pun buka butanglah sama ijam hahahahah

Anonymous said...

En sumajieparoi...anda ni da merepek cam nenek..berfikiran terbuka lah sikit..jgn jd melayu sempit otak..perangai cam nila yg membuatkan umno hari ni dikecam hebat..tak boleh kene tegur ..kenapa hebat sangat ke mereka yg bergelar ketua...kalau bukan sokongan ahli2 tak merasa jd ketua..sebelum jd ketua sume ok...tp bila da di pilih org tu salah...org ni salah...ape benda kau org ni..AKU tegur pasal penampilan....ini penting..jgn sampai org tgk pun tak de selero...CONTOHnye kalu kita masuk kedai makan...pakaian tuan kedai tu COMPANG CAMPING...ada selero ko nak makan...penampilan ni menunjukan keperibadian....kau tak paham ko...bukan aku madsudkan nak kene pakai batik ke baju melayu penuh ke sentiasa...tapi BERPENAMPILAN KEMAS.kalau kau rase penampilan tu tak penting...yg penting keje bagus...ok gak...pas ni ada apa2 program...haa pakai seluar dalam kat luar.. cam SUPERMAN tu...SIKIT KONO TOGOR TAK BULEH....APA NAK JD PEMUDO PAROI NI...KALAU TAK TAHAN MENTAL KENE CUIT SIKIT CAM NI....TUTUP JE BLOG NI...BUAT SESUATU....KONON....PORAHHHCHIT....KOMEN AKU NI NI BUKAN UTK SORANG 2 KETUO PEMUDA JE...TP UNTUK SEMUO KETUO PEMUDO DUN PAROI.

Anonymous said...

Tahniah la pemuda paro kalah di dun sendiri. Jgn la cakap banyak kalau menang sorak kampung tergadai. Mungkin tak tahu buat kerja pilihanraya kot? Macam mana sebelum ni letak puteri pun blh menang tapi sekarang kalah? Tak malu ke gelarkan diri sebagai pemuda paroi?
Mengaku lah kelemahan sendiri sempai kalah pilihanraya.

Anonymous said...

tahniah kau juga telah bertukar menjadi puteri.taksub betul kau kek puteri.iolah bondo sodap.den tak malu sebab den ikut pemuda den akan berasa malu kalau pemuda ikut puteri.tak do matlamat hidup pemuda yang ikut puteri.masa puteri kau jadi calon dulu pun kau bukan buek kojo.lagi mau cerita lebih jangan main wayang cinalah.jangan nak tunjuk terer BAII...nasib kau memang baik kalah pasal kau boleh bersuara .kalau menang den rasa kau dah gantung diri..jangan cobo.teruslah ikut puteri kau.muka tak malu

Anonymous said...

wahai penyegat paroi mengapakah tuhan mencipta kau yang begitu bodoh sekali.tak faham apa yang orang cakap.halo encik dia nak batu keadaan yang sebenar nya.den rasa kau yang tak tahan mental.sampai superman pun keluar.denrasa kau pun bolom cukup abih meneteklai.kan dah kono saiko.tahan kan mentel anda wahai penyegat konon..ley....beh...yo

Anonymous said...

Memang manusia yg b'gelar melayu ni suka sangat dengki ngan kejayaan orang lain, KJ buat tu salah, ni salah abis korang je la yg btul. ye tak ? Toksah dok sibuk2 dengan hal orang, meskipun dia KP Rembau ! Anggap je memang rezeki dia. Yang korang x puas hati dalam blog, dalam siasah. Buat ape ? kalau group kau betul2 kuat lawan la dia masa msyrt pemuda bhgn nanti, apa yg susahnya ? jangan hanya berani menulis je.. budak2 pun pandai ! Berpolitk la secara profesional ! Orang dah naik ke bulan BAII ! Dan semestinya kau kena ingat.. KJ adalah lulusan oxford ! Seperkara lagi, jadilah seorang pemimpin yg punyai idea2 bernas, bawa isu2 ekonomi pemuda, BERMUSYAWARAH dalam segala hal yg berkaitan dgn UMNO ! Bukannya jadi GUNTING DALAM LIPATAN, MUSUH DALAM SELIMUT atau jadi pemimpin yg bila tak dapat sesuatu, HEBOH SATU DUNIA..

Anonymous said...

iskimi kau ingat budak oxford tu elok nak ko,yg jadi pelacur tu budak oxford kan.Kau orang ni pulak dah dilacurkan oleh budak oxford yooooooooooo.apolah nak jadi ngan org UMNO ni......

Anonymous said...

iskimi kau ingat budak oxford tu elok nak ko,yg jadi pelacur tu budak oxford kan.Kau orang ni pulak dah dilacurkan oleh budak oxford yooooooooooo.apolah nak jadi ngan org UMNO ni......

Anonymous said...

test

Anonymous said...

PEMUDA UMNO PAROI, AKU RASA KORANG NI MEMANG MANUSIA YANG TAK ADA TAMADUN.... YANG KORANG NAK MACAM BAGUS KONON2NYA MENYOKONAG PENUH KAT PEMIMPIN KORANG YANG LANGSUNG TAK TAHU ADAT MELAYU NEGRI SEMBILAN, KORANG INGAT PEMIMPIN KORANG PANDAI BERCAKAP TU BAGUS SANGAT KE??? BOLEH MEMIMPIN KORANG??? CUBA KORANG DOK FIKIR BETUL2 SEBELUM BERTINDAK.. AKU RASA LAH KAN DI KALANGAN KORANG NI MEMENG KAKI PENGAMPU ORANG KAYA KOT.. SIAN KORANG KAN CARI REZEKI UNTUK BAGI MAKAN ANAK BINI DENGAN CARTA MENGAMPU YB DAK KJ...

Anonymous said...

hoi budak yang tulih kek atteh ni.den tau lah kau dah tak ada pemimpin kek sini. sapa agak ae pemimpin kau..den tau tak do sapa nak jadi pemimpin kao sobab kao bangang.pasal tu sampai sekarang kao tinggal sorang.usah jelous sama kito lah pasal kito ada pemimpin.buek perangai yang tak senonoh lai tak do sapo nak kawan ngan kao do.dok lam utanlah mawas yo yang nak kawan mo kao...........kayu api...

Anonymous said...

Jangan la jadi bangang bonar.. tula kecik2 taknak mampus dah besar nyusahkan orang pulak ! Yang aku cakap dekat oxford tu KJ, bukan orang lain ! ambik la contoh yg baik je.. BAHALUL !! Sebagai pemimpin no.1 dalam Pemuda UMNO Rembau, KJ wajar dijadikan contoh oleh ahli2nya. Bukan cam orang lain yang kononnya ada cita2 jadi KP Rembau tapi belajar ntah ke mana. Dekat paroi ada sorang yang digelar ustaz. Dengar cerita memang dari Universiti Al- Azhar gak.. Tapi AZhar kat Dataran Senawang la bukan dari Mesir.. Kehulu kehilir dok pakai songkok. Poi satu Malaysia ngan puteri, bini orang pulak tu ! Sodarla.. mana hukum hakam kau ni.. yang laki si puteri tu pulak bangang ! agak2 nya d...s kot. Hahaha.. Kengkadang geli hati aku bila dengar cerita2 kelakar yang korang war2 kan hari2.. Tapi nak wat camana dah Group ko memang spesies camtu !

Anonymous said...

iskimi banyak masuqqqqqqqqq ko,apolah buto na kau ni,apo yg kj buat selama dio jadi kp rembau,cubo kau senaraikan jasa dan program yg telah berjaya dan melimpah nikmatnya kepada keseluruhan pemudo rembau,nikmat kek kau dan kuncu kuncu tu adolah kan,lu pikirlahhhhhhhhhhh bongok

Anonymous said...

kau tu yg sebonarnyo BONGOK.. Kau duduk dalam ajk Pemuda.. Dan kau jugak yg dapat imbuhan dan projek.. aku sebagai ahli je.. tak dapat apapun.. tak memekak plak !! tula masa bertanding dulu niat kau satu je DUITMASYUKDUITMASYUKDUITMASYUKDUIT!! lain takde.. bila sekali tak dapat, canang satu Malaysia ni, KJ tak betul la, tak buat keje la.. Mana puak2 kau pegi 2006/2007 ?? Bila nak pemilihan ni baru kau timbul.. kononnya nak berlagak macam hero..HERO TAIK KUCING LA.. Aku cabar la korang takkan menang, kalau terus berpolitik macam ni..BANGANG@BONGOK dan sama dengan waktu dengannya... hidupKJhidupKJ!!

muzex said...

salam mesra utk semuo
Den anak Rembau. Apo itu PARTI? bagi Den tak ado apo yg boleh contribute dlm hidup Den. sIAPO KITO NAK KATO PAK LAH TAK BETUL?Siapo kita utk tuduh Anwar salah? Siapo kita utk katakan PKR itu tidak betul? nie lah politik? Masingx dengan kuaso masingx krana ado interset. Jika botulx KJ nak pejuangkan agamo n bangso Melalyu Den sokong berjuta%. Terlobih dahulu buangkan lah keegoaan, kekuasaan dll kenolah belajar ilmu drpd Tok Guru Nik Aziz kita. Jika kito adalah YB mako dlm kubur akan dipersoalkan apo kita buek pada agamo? Malaikat tak tanyo apo pingat kito dapek. So kpd anakx mudo Rembau penuhi masjid waktu mlm atau lapang utk tuntut ilmu adalah lebih mulio drpd dengar ceramah politik yg menceritokan keburukan org lain. Hidup Melayu kerana Islam. Islam utk semua umat tak kiro bangso. Jika dah Muslim mako hiduplah dongan caronya. Harap saudarax faham..KAYO atas dunio kerana mengambil kosempatan drpd kolomahan org lain adalah satu perbuatan yg sio-sio..Jadilah pejuang politik yg botulx IKHLAS kerano Allah.. jumpa laie yo

Anuar bin Abdul rahman said...

Wahai KJ=KERA JADIAN....
aku sebagai budak yang marhaen yang berasal dari mafah x bersetuju kau menjadi ahli parlimen di kawasan rembau,,,,hahhahahahahahahha..tunggu lima taun lagi,,,ko x kan merasa menjadi mp lagi,,,sebab generasi muda yang berakal x kan sokong ko melainkan dengan duit,,kalo mereka sokong kau,,dah tentu mereka x berakal,,sediakan duit sebelum pilihanraya,,,,aku taw duit memang tarahal punye lah...dan politik duit memang amalan dalam parti yang ko anuti..
sekian..

Anonymous said...

Geng KJ bodekkk!

Anonymous said...

halo encik zahar kau bodek khir tolol tu buat apa

Anonymous said...

kepala jubo

Anonymous said...

kepada iajm n the gang,

seluruh caw dlm dun paroi telah mencalonkan ko dlm ajk bahagian.

apa yg aku kenal ko, masih tak layak duduk kat tempat tu. belajar lah lagi dari peringkat cawangan.

tapi takpe, kitaorang sokong ko sebab takde ahli umno dari dun paroi yg lepas pencalonan sbb korang dah rancang semua nie.

selagi ko boleh bodek, ko bodeklah.
ingat ijam, langit tak selalu cerah. kalo ko tak jaga ahli2 dun paroi nahas ko dlm tempoh 3 tahun ni.

ko pun tumpang glamour dgn KJ, sikat bodek YES Boss! ko tulah yg kitaorang menyampah.

Blog nie pun dah tak aktif. Apa tujuan sebenar korang semua buat?

Lu P K lah sendiri!!!!